Denna webbplats använder cookies

Denna webbplats använder cookies som är nödvändiga för operationen, liksom statistiska cookies som möjliggör utveckling av webbplatsen. Dessutom kan en del innehåll kräva godkännande av marknadsföringscookies. Läs mer om de cookies vi använder.

Denna webbplats använder cookies

Denna webbplats använder cookies som är nödvändiga för operationen, liksom statistiska cookies som möjliggör utveckling av webbplatsen. Dessutom kan en del innehåll kräva godkännande av marknadsföringscookies. Läs mer om de cookies vi använder.

Dina cookieinställningar har sparats.

R-kiosken stöder KiTeNet-kampanjen med välgörenhetsdonationer

Publicerat: , Kategori: Media

R-kiosken har bett Finlands Lionsförbunds KiTeNet-kampanj vara målet för välgörenhetsdonationerna i sin lanserade Ämmä-frukostkampanj under veckorna 9-16. Kampanjen kommer att ha artisten Etta som galjonsfigur.

Håll ögonen öppna för den här spektakulära kampanjen, där vi är målet för donationen. Den kommer att synas i sociala medier, radio, TV och R-kiosker. För varje kaffe- och brödkombination som köps ger R-kiosken 5 cent till KiTeNet-kampanjen.

Tanken med kampanjen är att stimulera samhällsdebatten och samtidigt stärka kvinnomålgruppens inställning till Ärrä-frukosten. Kampanjen möjliggör också diskussioner om viktiga samhällsfrågor som jämställdhet, trakasserier och självkänsla hos unga människor, särskilt flickor. Uppläggningen är medvetet provocerande, men kommunikationen är alltid positiv och fräsch. En bra frukost gör det möjligt att djärvt vara själv.

Finlands Lionsförbund har inte producerat något kampanjinnehåll. R-kiosken har valt ut KiTeNet-kampanjen som donationsmål på grund av de satt välgörenhetsfokuset på ungdomar.