Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

KiTeNet-kampanja R-kioskin lahjoituskohteena

Julkaistu: , Kategoria: Media

R-kioski on pyytänyt Suomen Lions-liiton KiTeNet-kampanjaa hyväntekeväisyyslahjoituskohteekseen viikoilla 9-16 lanseeraamalleen Ämmä-aamiaiskampanjalle. Kampanjan keulakuvana on artisti Etta.

Kannattaa pitää silmät auki, tämä räväkkä kampanja, jossa olemme lahjoituskohteena, tulee näkymään somessa, radiossa, televisiossa ja R-kioskeilla. R-kioski lahjoittaa jokaisesta ostetusta kahvin ja leivän kombosta 5 senttiä KiTeNet-kampanjalle.

R-kioskin kampanjan ideana on herättää yhteiskunnallista keskustelua ja samalla vahvistaa naiskohderyhmän suhtautumista Ärrän aamupalaan. Kampanja mahdollistaa myös keskustelun tärkeistä yhteiskunnallisista teemoista, kuten tasa-arvosta, häirinnän vastustamisesta ja nuorten, erityisesti tyttöjen itsetunnosta. Ulostulo on tarkoituksella provokatiivinen, mutta viestintä on aina positiivista ja raikasta. Hyvä aamiainen antaa sinun olla rohkeasti oma itsesi.

Suomen Lions-liitto ei ole tuottanut kampanjasisältöä. KiTeNet-kampanja on valikoitunut R-kioskin lahjoituskohteeksi nuoriin kohdistuvan hyväntekeväisyyden vuoksi.