Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Graafinen ohjeisto

Suomen Lions-liitto ry:n graafinen ohjeisto on tehty yhtenäistämään järjestön ilmettä ja vahvistamaan sen ulkoista kuvaa. Viestinnässä käytettävä graafinen ilme vaikuttaa niihin mielikuviin, joita järjestöstä muodostuu. Hallitun mielikuvan luomiseksi on tärkeää, että painettu ja sähköinen viestintä on ilmeeltään suunnitelmallista ja yhtenäisiä linjoja noudattavaa koko organisaatiossa.

Yhteinen graafinen ilme viestii luotettavuudesta, tehokkuudesta ja yhtenäisyydestä järjestön sisällä. Tunnuksen ja värien johdonmukainen käyttö auttaa viestejä erottumaan muista ja yhdistää viestien informaation aina Suomen Lions-liittoon. Yhteinen graafinen ilme on osa laadukasta ja tuloksellista toimintaa.

Suomen Lions-liiton visuaalinen ilme rakentuu tunnuksesta, väreistä, typografiasta sekä näiden elementtien välisistä suhteista.

Suomen Lions-liiton graafinen ilme on päivitetty 05/2020 vastaaman kaudella 2019-2020 päivitettyä kansainvälisen järjestön brändiohjeistusta.

Suomen Lions-liiton viestintä- ja markkinointipäällikkö Anna-Kaisa Jansson ja viestintäjohtaja Ulla Karppinen vastaavat visuaaliseen ilmeeseen liittyviin kysymyksiin.

Suomen Lions-liiton graafinen ohjeisto

Kansainvälisen järjestön brändiohjeistus