Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ärrän Ämmä-aamiainen ehdolla Music Median Industry Awardseilla

Julkaistu: , Kategoria: Yhteistyö

Industry Awards -ehdokkaana on tänä vuonna Ärrän Ämmä-aamiainen kampanja, jossa Suomen Lions-liiton KiTeNet-kampanja oli hyväntekeväisyyskohteena. Kokonaisuuden avulla on onnistuttu saamaan huomiota ja varoja tärkeälle hyväntekeväisyyshankkeelle sen lisäksi, että se on kasvattanut R-kioskin aamupalan tunnettuutta.

Musiikkialan kovimpia tekijöitä palkitaan jälleen Industry Awards -palkinnoilla perjantaina 6.10.2023 Industry Awards -gaalassa Tampere-talossa osana Music x Mediaa. Vuosittain järjestettävä palkintogaala kruunaa Music x Median. Gaalassa summataan kulunutta vuotta ja annetaan kunniamaininta niille, joille se kuuluu: vuoden aikana ammattitaidollaan ja saavutuksillaan vakuuttaneille musiikkialan toimijoille ja tahoille. Industry Awards -palkinto on arvostettu kiitos omalta yhteisöltä, Suomen musiikki-alan ammattilaisilta.

Ehdokkaat palkintojen saajiksi on nyt julkaistu ja listattu 23 palkintokategoriassa.

Kategoriassa vuoden brändituotanto tai -yhteistyö on ehdolla Etta x R-kioski, Ämmä-aamiainen. Kategoriassa palkitaan vuoden brändiyhteistyö, joka toimii esimerkkinä siitä, että kumppanuudet ovat osa artistien, tapahtumien ja luovan alan ilmiöiden liiketoimintaa. Yhteistyössä korostuvat vastuullisuusnäkökulmat sekä luovien alojen edistäminen yhteiskunnassa.

Ämmä-kampanjan perusteluissa mainitaan, että hyvä itsetunto antaa perustan, jonka varaan lasten ja nuorten on hyvä rakentaa elämässä pärjäämisen elementtejä. Etta x Ämmä-aamiainen on halunnut ottaa kantaa tyttöjen itsetunnon puolesta häirintää ja epätasa-arvoa vastaan. Se on myös nostanut esiin tärkeän aiheen, eli nettikiusaamisen vähentämisen konkreettisesti. Ämmä-mytologiaa sekä naisen asemaa yhteiskunnassa on käsitelty valtamediaa myöten. Kampanjakokonaisuus on ollut rohkea, sillä kampanja on voitu alusta asti ymmärtää väärin tarkoituksella tai tahattomasti.

Kokonaisuuden avulla on onnistuttu saamaan huomiota ja varoja tärkeälle hyväntekeväisyyshankkeelle sen lisäksi, että se on kasvattanut R-kioskin aamupalan tunnettuutta. Tahoina mukana olivat R-kioski, Warner Music Finland, tuotantoyhtiö Digital Factory, mainostoimisto Hansdotter, mediatoimisto dentsu Finland, Suomen Lions-liitto ry, Manage Me Oy sekä viestintätoimisto OSG Communications. Budjetti on ollut merkittävä ja näkyvyys sen mukainen.

Lue lisää >>