Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Somemarkkinointikampanja käynnissä

Julkaistu: , Kategoria: Jäsenet

Auta lasta, auta perhettä -keräysten somemainoksille on saatu tammikuun ensimmäisten viikkojen aikana jo lähes 120 000 näyttökertaa. Helmikuussa somekampanjoinnin teemana on Hyvän Päivän palkittavan ehdotusten etsiminen.

Tammikuun alussa käynnistyneillä Auta lasta, auta perhettä -somemainoksilla tavoitteena oli saada yleisöä osallistumaan tapahtumaan ja mahdollisia uusia jäseniä, jotka haluaisivat lähteä mukaan auttaviksi käsipareiksi keräyksiin ja ehkä mahdollisesti myös klubin varsinaiseksi jäseneksi. '

Toivottavasti myös joku klubi on havahtui mainoksiin ja ehkä innostui itsekin järjestämään alueellaan oman keräyksen. Mikäli mainokset eivät ole osuneet sinun somevirtaasi, voit käydä kurkkaamassa niitä liiton Facebook-tilin mainoskirjastosta. Voit myös lukea lisää Auta lasta, auta perhettä -keräyksistä.>>

Tammikuun kahden ensimmäisen viikon aikana tavoitimme mainoksilla yli 47 000 ihmistä ja lähes 120 000 mainoksen näyttökertaa. Linkin klikkauksia eli siirtymisiä kotisivuillemme tuli kahdessa viikossa lähes 1 000.

Helmikuun kampanjassa koitamme saada jälleen mahdollisimman paljon hyviä ehdotuksia ensi syksynä Hyvän Päivänä palkittavasta Vuoden Hyväntekijästä. Lue lisää Vuoden Hyväntekijän ehdottamisesta >>