Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ärrän aamiaiskampanja palkittiin Industry Awards -palkinnoilla

Julkaistu: , Kategoria: Media

Musiikkialan kovimpia tekijöitä palkittiin viime perjantaina Industry Awards -palkinnoilla Tampere-talossa. R-kioski voitti Vuoden brändituotanto / yhteistyö kategorian Ämmä-aamiainen kampanjalla, jossa Suomen Lions-liiton KiTeNet-kampanja oli hyväntekeväisyyskohteena.

Ämmä-aamiaisella R-kioski halusi ottaa kantaa tyttöjen itsetunnon puolesta, häirintää ja epätasa-arvoa vastaan. Kampanjalla nostettiin esille myös tärkeä aihe, eli nettikiusaamisen vähentäminen konkreettisesti. Ämmämytologiaa sekä naisen asemaa yhteiskunnassa on käsitelty kampanjan innoittamana aina valtamediaa myöten.

Kampanja toteutettiin yhteistyössä artisti Ettan kanssa.

- Kampanjakokonaisuus on ollut rohkea, sillä kampanja on voitu alusta asti ymmärtää väärin tarkoituksella tai tahattomasti. Kokonaisuuden avulla on onnistuttu saamaan huomiota ja varoja tärkeälle hyväntekeväisyyshankkeelle sen lisäksi, että se on kasvattanut R-kioskin aamupalan tunnettuutta, kommentoi markkinointijohtaja Tarmo Kirjonen.

R-kioskin lisäksi kampanjaa oli toteuttamassa tuotantoyhtiö Digital Factory, Warner Music Finland, mainostoimisto Hansdotter, mediatoimisto dentsu Finland, Suomen Lions-liitto ry, Manage Me sekä viestintätoimisto OSG Communications.