Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ärrän hyväntekeväisyyskampanja loppusuoralla

Julkaistu: , Kategoria: Yhteistyö

R-kioskin Ämmä-aamiainen aloittaa päivän rohkeasti ja tekee myös hyvää täydellä sydämellä. ❤️ Ärrä lahjoittaa 5 senttiä jokaisesta kampanjan aikana myydystä kahvi ja leipä -kombosta valtakunnalliseen Suomen Lions-liiton Kiusaamisesta terveeseen nettikäytökseen (KiTeNet) -kampanjaan.

Oletko bongannut mainoksia R-kioskeilla, televisiossa, radiossa tai somessa? Helsingin Länsi-Pakilassa hyväntekeväisyyskohde on ainakin hyvin esillä jo R-kioskille saapuessa. Laita selfie kampanjan näkyvyydestä omalla paikkakunnallasi liiton Facebook-tilin kommentteihin.

R-kioskin Ämmä-kampanja on käynnissä 27.2.-23.4.2023. Kampanjan keulakuvana on artisti Etta.

R-kioskin kampanjan ideana on herättää yhteiskunnallista keskustelua ja samalla vahvistaa naiskohderyhmän suhtautumista Ärrän aamupalaan. Kampanja mahdollistaa myös keskustelun tärkeistä yhteiskunnallisista teemoista, kuten tasa-arvosta, häirinnän vastustamisesta ja nuorten, erityisesti tyttöjen itsetunnosta. Ulostulo on tarkoituksella provokatiivinen, mutta viestintä on aina positiivista ja raikasta. Hyvä aamiainen antaa sinun olla rohkeasti oma itsesi.