Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ärrän hyväntekeväisyyskampanja käynnistyi

Julkaistu: , Kategoria: Media

R-kioskin Ämmä-aamiainen aloittaa päivän rohkeasti ja tekee myös hyvää täydellä sydämellä. ❤️ Ärrä lahjoittaa 5 senttiä jokaisesta kampanjan aikana myydystä kahvi ja leipä -kombosta valtakunnalliseen Suomen Lions-liiton Kiusaamisesta terveeseen nettikäytökseen (KiTeNet) -kampanjaan.

Hyvä itsetunto antaa perustan, jonka varaan lasten ja nuorten on hyvä rakentaa elämässä pärjäämisen elementtejä. Itsetunnon kehittymisessä tarvitaan vastuullisten aikuisten tukea ja kannustusta. Ämmä-aamiainen haluaa ottaa kantaa tyttöjen itsetunnon puolesta häirintää ja epätasa-arvoa vastaan.

-Tartuimme Ärrällä tähän haasteeseen, koska nyt tarvitaan tekoja lasten ja perheiden auttamiseksi, kertoo R-kioskin markkinointijohtaja Tarmo Kirjonen.

KiTeNet haluaa kaventaa lasten ja vanhempien välistä digikuilua ja saada heidät keskustelemaan mediasisällöistä ja miettimään yhdessä internetin, somen ja muun digimaailman käyttösääntöjä.

- Ärrän kanssa voimme yhdessä auttaa perheitä ja lapsia itsensä suojelemiseen internetissä, mikä on vaikka toisen oikeuksia kunnioittavaa ja rikokset tunnistavaa nettikäyttäytymistä, toteaa Suomen Lions-liitto ry:n toiminnanjohtaja Petri Kaukiainen.

R-kioskin Ämmä-kampanja on käynnissä 27.2.-23.4.2023.

Lue lisää KiTeNet-kampanjasta