Tervetuloa sivuillemme!

ASDsadasdasddsadasdsa
Piirihallituksen ja muita I-piirin toimijoita Paltamossa 22.7.2023
ASDsadasdasddsadasdsa

Lions-järjestö on maailmanlaajuinen uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton palvelujärjestö, joka tuo apua sitä tarvitseville ihmisille. Lionstoiminta on palkatonta vapaaehtoistyötä. Keräysten tuotto välttämättömien keräyskulujen jälkeen käytetään kokonaan avustuskohteisiin. Lionstoiminta on iloista yhdessä tekemistä – se on monta tapaa tehdä hyvä. Tutustu toimintaamme.  Tutustu myös toiminnastamme kertovaan videoon.

Lions I-piiri toimii Oulun, Raahen ja Kainuun talousalueiden 46 lionsklubin tukena leijonatyössä. Se toimii Suomen Lions-liitto ry:n ja klubien välisenä viestinvälittäjänä ja järjestää alueellisia ja valtakunnallisia leijonatapahtumia. Jäsenmäärä on 888!

Mikäli haluat löytää itsellesi sopivan klubin voit tarkastella alueemme klubien kotisivuja tai etsiä klubeja kartan avulla. Klubien järjestämistä tapahtumista saat lisätietoa täältä.

Piirin jäsenjohtaja Susanna Saranlinna auttaa sinua sopivan klubin löytämisessä ja kertoo Lions-toiminnasta. susanna.saranlinna(at)lions.fi tai GSM 050 396 2347

Liiton uutisia

Lionstoiminta 70 vuotta Suomessa