Suomen Lions-liiton brändikiertue käynnistyi 

Viime kauden piirikuvernööri Esa Ojapalo (vas. ylhäällä), I-piirin kuvernööri Susanna Saranlinna sekä leot Iida-Maria Koskela ja Kaisa Sarkkinen brändin tuoksinassa.

Mitkä ovat sinun piirisi monet tavat tehdä hyvää? Entä miten ne näkyvät?

 

Näitä kysyttiin lauantaina 27.9.2014 Utajärvellä Merilän kartanossa järjestetyssä I-piirin lionstoiminnan brändiseminaarissa. Vastauksia etsittiin yhdessä 16 lionin sekä kahden leon voimin. Brändipäivän vetäjä oli piirikuvernööri Susanna Saranlinna.

 

Alustuksia seminaaripäivän aikana pitivät viime vuoden piirikuvernööri Esa Ojapalo (C-piiri), viestintäjohtaja Thorleif Johansson sekä mm. Suomen Lions-liiton vuoden 2013 vuosikokouksen viestinnästä vastannut lion Kari Koponen (D-piiri). Tällä kertaa hän kertoi oman klubinsa () erittäin monipuolisesti toteutetuista verkkosivuista.

 

Erittäin mielenkiintoinen oli brändivalmennus, jossa jakauduttiin ryhmiin miettimään klubien antamia asiakaslupauksia ja niiden toteutumista. Aivovoimistelun vetivät leot Iida-Maria Koskela ja Kaisa Sarkkinen.

 

Ryhmätöissä auttaminen ja yhteisöllisyys nousivat hyvin keskeisiksi vaikuttajiksi leijonatoiminnassa. Myös toiminnan muutoksen tarve todettiin yhteiseksi haasteeksi. Eikä ryhmätöissä löytynyt yhtään ainoaa muutosvastarintaan viittaavaa vastausta! Se lupaa leijonille hyvän tulevaisuuden palvella edelleenkin monella eri tavalla.

 

Brändikiertue jatkuu koko syksyn. 4.10.2014 brändiä pohtivat B-, C- ja N-piirit Tuusulassa, E-piiri seuraavana päivänä Lempäälässä ja viikkoa myöhemmin L-piiri Rovaniemellä.

 

 

Teksti: Thorleif Johansson

Kuvat: Kari Koponen



Suomen Lions-liitto ry
Kirkonkyläntie 10
00700 Helsinki
010 501 4500

Yhteystiedot