Suomen Lions-liitto - Finlands Lionsförbund

Vuoden Hyväntekijä/ Årets Välgörare

Äänestä/ Rösta: www.lions.fi/aanesta2023

Suomen Lions-liitto julkistaa vuosittain Hyvän Päivänä 8.10. Vuoden Hyväntekijän. Lionit voivat lisäksi tehdä ehdotuksensa Vuoden lion Hyväntekijäksi. Hyvän Päivän tarkoituksena on kiinnittää huomiota lionien vapaaehtoiseen palvelutoimintaan ja tehdä samalla tunnetuksi paikallista lionstoimintaa ja kertoa klubien monista tavoista tehdä hyvää.

Vuoden Hyväntekijä luo ja ylläpitää yhteisymmärrystä, toimii epäitsekkäästi ja puolustaa heikompia.
Hän rohkaisee muita ihmisiä kehittämään paikkakuntaa ja yhteisöä ilman henkilökohtaista taloudellista hyötyä, eikä lunasta menestystään toisten kustannuksella. Vuoden Hyväntekijä auttaa lähimmäisiään heidän koettelemuksissaan ja muistaa myös kiittää.

Finlands Lionsförbund utser Årets Välgörare varje år på Det Godas Dag den 8 oktober. Lion kan också göra sina förslag till Årets lion Välgörare. Syftet med Det Godas Dag är att uppmärksamma lionens serviceverksamhet och samtidigt öka kännedomen om den lokala lionsverksamheten och berätta om de många sätt på vilka klubbarna gör gott.

Årets Välgörare skapar och upprätthåller förståelse, agerar osjälviskt och ställer upp för de mindre lyckligt lottade.
Han eller hon uppmuntrar andra att utveckla sitt samhälle och närområde utan personlig ekonomisk vinning och skapar inte sin framgång på andras bekostnad. Årets Välgörare hjälper sina medmänniskor i deras prövningar och svårigheter och kommer också ihåg att tacka.

Valitse kieli/ Välj språk

Vuoden Hyväntekijä/ Vuoden lion Hyväntekijä